Here you come again, just when I'm about to make it work without you.

Vad jag drömt om dig, lilla Elin söt som sockervadd.
Linnéa var här idag och underhöll mig och Karin.
Vad heter pärlprogrammet vi använde för att pärla mig?
Hur ska jag hitta en fin långklänning?
Varför skulle jag läsa in mig på pappret innan jag skriver på?
Hur länge måste jag vänta innan jag kan ta det där nya abonnemanget?
Vilken färg skall jag välja för att det ska passa mig?
När blir smörgåsarna i ugnen klara?
Har jag gjort bort mig rejält precis som ordföraren på tv?
Hur ska jag kunna svara ja när jag inte vet hur jag vill ha det egentligen?
Ska jag krydda med vitlök eller oregano eller båda två?
Vem ska jag ringa till när jag är ledsen? Ska jag vara ledsen ensam?
Borde jag vara orolig?
Har jag gett tanten mitt rätta nummer eller vilket har jag?
När ska jag lära mig alla nya saker?
Vem ska hjälpa mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0