Jag trivs bäst i öppna landskap, nära havet vill jag bo.

London, Paris, New York, Båstad.
Gud, Buddha, Jesus, Rebecka Thelaus.
 
Funderar helt allvarligt på om den här bloggen ska gå över till att bara handla om Rebecka. Idag när jag kom hem satte sig Rebecka på diskbänken och sade: Man ska inte vara rädd för att prata med folk. Idag sa jag till Otto att han hade något grönt bakom örat. Då sa han; Jag vet, jag har målat där med en penna.


Jag tänker lite såhär att om man hade varit gift med Rebecka så hade man ju inte haft tråkigt en enda sekund.
Tack och hej, leverpastej.


Kommentarer
Postat av: Emelie

när hon sa det trodde jag att hon skulel trolla fram en peng som dom alltid gör i filmer när man säger du har ngt bakom örat

2009-04-25 @ 17:38:01
Postat av: Sara

Jag har hittat din blogg för jag sökte på ditt ursprungliga namn. Jag kommer aldirg hitta hem igen och puss

2010-02-07 @ 17:49:44
URL: http://tenorklav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0