Jag tror jag ska döpa mina barn till Isak.

Jag har börjat märka av finanskrisen. Man börjar snåla på resurserna, och jag har själv blivit ett av krisens offer. Toaletten på jobbet har inte längre tillgång till ljuskälla. Underförstått: det finns ingen lampa på toaletten. Jag har nu behövt lära mig att kissa i mörkret och känna mig fram till pappret och tvålen och vattenkranen och kökshandduken (inte frottéhanduken!) utan att se en endaste liten gnutta!
Men jag börjar få rutin på famlandet nu. Känner empati med de blinda. Tänk att behöva kissa i mörker för evigt.

Jaa, för er som inte vet så gifter jag mig i långklänning nästa månad, sommarbröllop har alltid lockat mig. Och ja, Karin min älskling, du får vara tärna. Rebeckas favoritbloggare moonlander kommer också, jag ringde och bjöd in honom för ett tag sedan. Kärlek är inte lätta saker. Det är rent ut sagt svåra saker. Grilning är bättre. Och bröllop.

Kommentarer
Postat av: Karin

I love u baby!

2009-04-16 @ 15:24:14
URL: http://punktnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0