You can get what you want or you can just get old.

Jag gav dig alla mina tankar, jag gav dig all min tid, jag gav dig hela min kropp och jag gav dig hela mitt hjärta.
Hela det här året har varit ditt, jag har gett det till dig.
Men det är meningen att det skall vara över nu, att nästa år skall bli någonting underbart som inte innehåller något som du är knuten till. Något stort, något otroligt. Något som inte innefattar dig.
Jag vet, det låter sorgligt. Men jag talar sanning när jag säger att du och jag inte var menade för varandra.
Så låt det ligga, plocka inte upp telefonen när du är full. Ring mig inte på julafton. Knacka mig inte på axeln igen, ge mig inte din röst i mitt öra igen. För du ger oss bara falska förhoppningar.

Låt mig komma över det här värdigt. Låt våra minnen stanna i förra året. Var snäll och låt mig starta mitt nya år utan dig.

Kommentarer
Postat av: annie

detta året kommer bli annourlunda, jag lovar.

2009-12-29 @ 15:33:12
URL: http://anniesaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0