personer som särskriver, personer som tror att de är bra på att fotografera och tar kort på solnedgången med en kassa digitalkameror, personer med långa msn-namn.

Den här kommentaren var under mitt senaste inlägg i bloggen.

E:"Vi ska sluta med allting, och sedan slutade vi ett tag."
K:"Det var himla svårt att sluta med allt på en gång. Jag fick utbrott på Mole en gång p.g.a. det."
E:"Jaha. Vänta! Nu ringer mamma här på andra linjen. Håll kvar.

Wihoooooo wiiiieee jippiiie dubidubiduuuu. Ha ett bra liv.

Jag har pärlat pärlplatta och smält plast i Stockholm. Men nu är jag tillbaka på rätt spår (rätt och rätt, det beror på vad man jämför med) i Herrljunga och imorgon är det tandläkaren på förmiddagen, köpa skor på lunchen och så blir det dinnertime med Emilia och färgglada drinkar i Göteborg.

Kommentarer
Postat av: annie

Jag har också varit hos tandläkaren på lovet :) det var lite ointressant askrivet men jag ville ha en anledning att skriva till dig :D

vad för skor har du köpt?

<3

2009-02-20 @ 00:53:15
URL: http://anniesaventyr.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hur har du råd med skor? Karin undrar hur du ska få tag i en färgglad drink?

2009-02-20 @ 00:59:02
Postat av: Eliiiiiiiiiiiin

Haha,

Annie: Jag tycker förbaskat mycket om dig. Och det har inte blivit några skor än.

Rebecka: Sluta ifrågasätt, jag hittar väl något fint för en billig penning. Man har ALLTID råd med skor, oavsett hur rik respektive fattis man är.

Karin: Kontakter, det är det viktigaste man har. Vodka, läsk, lime, apelsinjuice, en sked, mjölk, vattenmelon. DIY, right?

2009-02-20 @ 08:15:24
URL: http://biografiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0