Stars fading but I linger on dear, still craving your kiss.

Älskade elva trogna besökare. HÅLL HÅRT I DET VIKTIGA. Förlorar ni det kommer det aldrig igen.

Allihopa, Annie är i London (eller snart är hon det i alla fall). Men Annie du missade ingenting särskilt, Jag och Rebecka promenerade med Pelle (Helenes man), och det var en promenad att minnas. Vi gick vilse i 40 minuter. Sen hittade vi REA på VILA, och jag blev lycklig igen. Bortsett från skoskav och att jag är 50 kronor fattigare mår jag bra, vi fick gratis äpplen. Men du missade ingenting. Kanske i badhuset, men där fanns ju inte vi. Ha en underbar resa baby!

Kommentarer
Postat av: Rebecka, snabbgångaren

Den lilla promenaden kommer jag aldrig glömma. Jag trodde nog att det skulle bli ganska högt tempo med Pelle, men kanske inte så att man får göra sina ben en meter längre för att hinna med. Nu ska jag se när du gör en kul grej med en banan. Det är roligt :) Pusshej leverpastej

2009-02-04 @ 20:49:09
Postat av: Rebecka

Jaaaa! Min kommentar blev accepterad :)

2009-02-04 @ 22:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0