From Paris to berlin in every disco I get in my heart is pumping for love.

Jag kom precis hem ifrån Friskis och Svettis. Fattar ni, i hela mitt 17åriga liv har jag aldrig satt min fot på ett gympapass! Men nu, nytt år och nya möjligheter som det är, följde jag med min käre vän och sambo Rebecka till ett studsigt pass på Drivan i Båstad. Det var nytt, stapplande, fel, jobbigt och riktigt pinsamt, som alltid första gången. Men ändå riktigt givande, som alltid första gången. Tänker nog fortsätta med det ett tag till, ganska länge. Jag, Rebecka och 25 stycken medelålders kvinnor.


Kommentarer
Postat av: Karin

har du också fallit för den där låten? Puss min vän

2009-01-08 @ 12:38:29
URL: http://punktnu.blogg.se/
Postat av: Krullis

HAHA jag körde också friskis. Eventuellt att jag doc lägger ner det :D

2009-01-08 @ 12:39:44
Postat av: Elin.

Haha, nja fallit och fallit. Jag har svårt för att falla.

Nej men friskis är bra. motion är alltid bra. :)

2009-01-08 @ 16:58:10
URL: http://biografiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0