I tried so hard to lose it all, in the end it doesn't even matter.

Jag såg precis att Let's Dance börjar ikväll. Vilken tur att jag får något att göra ikväll då, för jag ska inte på fest, som alla andra ska. Men jag är inte bitter. Nej herregud, jag ska sitta hemma och kanske laga någon god mat eller ta en rask promenad i skogen eller se på Harry Potter. Kanske ringa någon människa som inte heller gör något vettigt, kanske ta ett bad, kanske läsa en bra bok, kanske laga någon god mat eller se på någon bra film.
Jaa, jag vet att ni vill att jag ska gå och lägga mig tidigt istället. Det vill jag också, men faktum är att jag precis vaknade från ännu en tvåtimmars lång tupplur, så det blir nog svårt att försöka räkna får ikväll. Det jag egentligen vill säga med det här inlägget är väl att jag finns på Roxmansvägen 5a i Båstad, underhåll mig ikväll! Du kan vara vem som helst:
-Jultidningsförsäljare
-Representant för hyresrättföreningen
-En god vän
-Tandborstförsäljare
-Sexuellt förvirrad myra
-Trettonårig vilse i livet
-Man/Kvinna av okänd härkomst.

Bara kom. Eller ring. Jag återkommer.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Nu vill jag bara tillbaka. Vi skulle ju sitta och titta på en bra film och skratta åt hur dumma saker alla sa. Äta knäckemackor med ost :) Det har gått fem timmar (om du minns vad du sa om att det skulle gå fyra). Det känns inte bra. Let's dance lär väl uppehålla mig också. Dels för att jag inte har något bättre för mig, dels för att jag inte ska tänka så mycket. Hoppas kvällen blir fin i alla fall. Puss

2009-01-09 @ 18:09:30
Postat av: Karin

Jag spenderade också kvällen framför Let´s dance... lucky me.

2009-01-09 @ 23:27:10
URL: http://punktnu.blogg.se/
Postat av: Jakob

Hur går det? Lyckats snärja några jultidningsförsäljare?

2009-01-09 @ 23:29:08
Postat av: Annie.

Hej och Ho

Jag underhåller med ett litet rim :)

Elin backenfall love of my life, mumsig gryta med extra mycket spice! Det lagar du till mig på fester, oftast de godaste rester.

Din kväll är som min, seg men bra.

Det är så det ska va.

Jag är en sexuellt förrvirrad myra, mina luster kan jag inte styra.



"And that's why people think you're a lesbian"

pussochfnatt

2009-01-09 @ 23:46:12
URL: http://anniesaventyr.blogg.se/
Postat av: Elin.

Jag ser mina vänner att vi inte är de gladaste av skara. Jaa, uteslutet från Annie då, som rimmar så fint. Och Jakob, som bara vill pressa mig på information om kidnappade jultidningförsäljare. Men Karin och Rebecka, håll ut. Det slutar alltid lyckligt.

2009-01-10 @ 00:34:19
URL: http://biografiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0