urklipp från förr.

saknad, abstinens, kärlek.

Jag försöker att inte tänka på det, men det äter upp mig.

Jag minns inte ens vad vi pratade om, och det var knappt en halvtimme sedan vi lade på. Och jag blir inte mätt. För jag vill ha mer och mer, som ett beroende. Som vad som helst, som cigaretter. Efter ett tag räcker inte en om dagen, efter ett tag får man abstinens om man inte får fem om dagen, och sen blir det värre. Så är det med mig nu och jag vill bara ha mer av dig.

Ibland inbillar jag mig att jag inte alls är fast. Då kan jag helt allvarligt tro det ett bra tag. Tills jag hör din röst igen.

Jag tror inte det här är hälsosamt, att jag pendlar mellan mina egna känslor. Ibland vill jag och ibland vill jag för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0