And you're a thousand-dollar playboy that I just can't afford.

Ni kommer såå inte att tro mig nu, men jag kommer att säga det ändå. Jag har hittat en egen sjö! En jättefin, helt folktom sjö som bara skriker mitt namn. Man åker väldigt långt in i skogen med ungefär en jeep som klarar av att åka så långe i skogen, och man kör kanske 58637 mil. Men sen! Så kommer man fram till en alldeles glittrande, underbar sjö som bara ligger där mitt i skogen och väntar på att användas. Jag kallar den underverket. Men egentligen - har jag fått höra av en liten fågel som viskade i mitt öra - heter den malsjön. Men palla bry, den är min! Så nu ska jag och gluggen dit och göra ringar på vattnet. So long, midsommarstång!

Kommentarer
Postat av: Karin

äru kär än då?

2009-07-01 @ 14:30:33
URL: http://punktnu.blogg.se/
Postat av: annie

jag får omformulera karos fråga. Vad gillar du mest, sjön eller gluggen? miss you<3

2009-07-02 @ 12:53:11
URL: http://anniesaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0