I can't belive the news today.

Herrljunga, vårgårda, alingsås, göteborg, falköping, skövde, lidköping, borås! Är inte ni partysugna? Om ni är det, så är jag fett på en kall öl eller två. Mina gamla vänner har rest till borlänge för festival, och likaså till norrland för att para sig(och inte para som i ligga, utan para som i tvåsamhet). Min nya snygga vän har rest till Italien så I'm all yours ikväll! Erkänn bra! Och jag tänker inte ta det som en förudmjukelse att ingen av er svarar på det här blogginlägget, för det kan ju likagärna vara så att ni faktiskt ringer till mig för att göra upp en plan? Eller hur?
Jag såg faktiskt American Psycho på tv4 film igår, så jag är för en gångs skull inte direkt laddad för att gå ut i nattlivet ensam.

Jag kan faktiskt till och med sträcka mig så långt som till vara. Och kanske bohuslän och norra halland. Bara jag slipper åka båt. Fast kärringön är ett undantag, om det mot förmodan skulle vara partaj där.

Kommentarer
Postat av: Karin

Östergötland? No boat needed lix.

2009-06-28 @ 16:45:00
URL: http://punktnu.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Du och jag ska prata! Så var beredd.

2009-06-29 @ 08:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0