Det som hände innan oss är historia nu.

Potatis eller Pasta, Potatis eller Pasta, Potatis eller Pasta?
Jagtyckeromdigsåmycketsådetspritterihelakroppen!!

När jag är ensam så gör jag upp små konversationer i min egen hjärna. Tränar på vad jag ska säga och fanstierar om vad du ska säga tillbaka. Det kan bli långa samtal över en kopp te och du vet, rubbet. Och det slutar alltid lyckligt.
Sen när konversationen som funnits i mitt huvud ska äga rum på riktigt blir det aldrig som jag tänkt.
Fuckatjävlasnopp, jag tappade muffinset på golvet.

Det snurrar i min skalle.

Kommentarer
Postat av: annie

åh vad jag blir lycklig av att läsa detta.

jag gör också upp konversationer i huvudet och pasta. välj pasta

2009-03-26 @ 00:29:47
URL: http://anniesaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0