Skriv någonting viktigt.

Det är vår nu och solen bara lyser och lyser. Och imorgon åker jag till Stockholm. 
Jobbet är underbart och dubbelhäftande tejp är bra. 
Jag undrar hur det kommer sig att varje morgon när jag vaknar sjunger jag "Tingeling, tingeling..."?
Igår såg jag massvis med små gula krokusar och alla på jobbet har nya vårflörtar.
Vi fick tulpaner av Ingvar som står så fint på bortet.
Vårskriket börjar växa i mig, och kommer snart att utlösas i den varma vårluften. 

SOOLGLASÖGON.




Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du tänkte inte nämna din Stockholms-resa för mig eller? Tänkte att vi trots allt pratat i telefon på senaste :P Hoppas det blir bra i huvudstaden! Du har väl i alla fall slutat leta efter kungen, som du gjorde första gången...

2009-03-18 @ 23:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0