There's nothing we can do, but play cops and robbers, cops and robbers.

Vänner! Jag har behövt censurera flera av mina bästa texter. Allt som handlar om olagliga saker, saker man inte får göra när man är under arton. Jag har behövt censurera mitt efternamn. Så ledsen mina damer och herrar, men hädanefter ska jag, för att citera rakt av "kanske tänka lite mer innan du skriver nästa gång, nätet är inte det bästa stället att lägga ut sina tankar och funderingar på". Förlåt, men jag är förbannad.
Ja, jag vet att jag borde kommit ur trotsåldern vid det här laget, men jag kan bara inte låta bli.
Jag är ledsen, men ditt yrkesval har ingenting att göra med hur jag väljer att leva mitt liv. Så jag tänkte bara göra klart för alla byråkrater: Det här är jag, mitt liv. Och jag tänker fortsätta att leva mitt liv oavsett mitt efternamn och min titel.


Kommentarer
Postat av: annie

Vafan är det för skit?

Jag skriver hela tiden om saker som gör mig till en olämlig förebild och bloggare? Men och?

Don't let them stop you from doin' your thang!

2009-03-01 @ 20:38:12
URL: http://anniesaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0