I gotta feeling, that tonight's gonna be a good night.

Ikväll kommer att bli storslagen. I kväll kommer att bli alldeles speciellt och ikväll kommer det att hända någonting fantastiskt. Jag bara känner det på mig. Imorgon bitti kommer jag att vara en annan människa, jag kommer att ha lärt mig något nytt och viktigt och jag kommer att vakna upp och, kanske inte veta om det riktigt då, men efter fem år kommer jag att komma ihåg den här kvällen som kvällen som ändrade allt. Fan vad underbart, men ändå inte. Jag tror nog bara att jag ska låten kvällen ändra litegrann på mig. Men ändå, imorgon kommer jag att ha förlorat tusentals hjärnceller men ha vunnit flera erfarenheter. I like it. Jag är sjukt taggad på party.

Annie-mal, är sjukt tacksam för att du aldrig bangar en världsomvändande fest.  
Girl you're out of your mind, you're my partner in crime.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Nu spelas det Sex on fire på radion, och jag pluggar matte trots att solen lyser som aldrig förr (eller snarare som den alltid gör, men det syns inte alltid). Hoppas du hade kul igår och att ni åt upp maten. Puss!

2009-09-11 @ 15:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0