Girl you left me speechless.

Det spelar ingen roll vem som kramar mig
vem som ligger varm brevid mig.
Det spelar ingen roll vem som som tröstar mig
vem som säger till mig att jag klarar det.
Det spelar ingen roll vem som följer med mig
vem som tar ett bloss på min cigg men inte röker.
De spelar ingen roll vem som håller min hand
för vem det än är bär han inte dina klackar.

Det spelar ingen roll vem som berättar om sin dag
för ingen kan berätta dina historier.
Det spelar ingen roll vem som borstar smulor ur min säng
för ingen kan skratta som du.
Det spelar ingen roll om de spelar min favoritlåt
för utan dig vill jag inte dansa.
Det spelar ingen roll hur många nattclubsstämplar jag har
för med dig är de alla svåra att hitta.
Det spelar ingen roll vilken sida de kör på
för utan dig skulle jag aldrig lifta.
Det spelar ingen roll hur många drinkar de ger mig
för ingen shottar tequila som du.
Det spelar ingen roll vad som händer
för bara vi läger de sista pengarna på öl.
Det spelar ingen roll hur jag verkar
för utan dig är jag mitt itu.



Kommentarer
Postat av: annie

Älskade Elo,

så fint skrivet.. du är så duktig, och jag saknar dig och jag älskar dig. Och jag önskar du vorde här, eller att jag vorde där.

Bli författare, bli min - för evigt.

2010-10-23 @ 17:32:20
URL: http://anniesaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0