I will love you - Anniemal

Ibland när man tänker efter finns det liksom ingen gräns för hur mycket man kan älska någon. Jag är så otroligt lyckligt lottad. En själsfrände, en psychic sister, en allra bästa vän, en fru. Du är precis allt jag behöver i hela världen. Jag bara gråter för att jag saknar dig. Jag skrattar för alla saker vi gjort. Du är det bästa jag kunde hitta. Och jag är alltid stolt över dig, alltid på din sida, skulle ge min högerhand till dig imorgon om du ville ha den (men helst inte om du bara vill ha den och leka med for no reason). 

Du är mitt allt och mina kärleksförklaringar känns så fjortis men de är sanna. För detta är så på riktigt det kan bli. Jag kommer älska dig. Simple, to the point, and I swear I won't even try to take credit for it. 


Kommentarer
Postat av: Anniemal - din förevigt

Åh älskling jag älskar dig sååå, och vartenda ord du säger är sant och jag känner likadant. Du är min bästa bedrift.

2011-03-05 @ 11:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0