Just a city boy

Som att stampa i golvet när man inte får det man vill ha. Som att nypa sig jättehårt i armen bara för att man vill ha ont. Som när man vill skada nagon så mycket att man måste bita i en kudde. Som att gråta när det inte går som man planerat. Som att inte orka gå upp, som att skapa ett bråk av ingenting för att man känner för lite dramatik. Som att lämna allting på ett och samma ställe och gå därifran, som att dricka för mycket och kärleksförklara. Som att klä sig för att folk ska titta. Som att hota och smälla i dörrar för precis ingenting. Som att somna i soffan till en tråkig film. Som att skrika och gråta och överdramatisera, som att inte förlåta föränn du erkänt. Precis som jag.

Och jag förundras varenda dag av att du bara ler, bara tröstar, bara kysser mig. Bara gör mig glad och bara gång på gång talar om för mig att jag är underbar för dig. Och fast jag förnekar, fast jag gråter och fast jag bråkar, så skulle du göra allt för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0