all around me are familiar faces

Jag har börjat vakna på mornarna med nya saker. Jag har ju alltid tyckt om att låna saker, men det börjar gå överstyr. Bara de senaste två veckorna har jag samlat på mig ett par solglasögon med påsydda polisonger och bara glas i ett öga, en tennisboll med autografer på, ett heinekenölglas, en svart scarf (såå inte mitt fel btw, Shane snodde den till mig för han trodde den var min. Men varför inte liksom?) och femtonhudra place mats för ölglas. Min lägenhet börjar sakta fyllas med onödiga ting..(Haha, who am I kidding? Mitt liv kryllar av det. De kallar mig Elin Shallow Backenfall.) 

Nej men då undrar jag allvarligt talat när jag någonsin skall bära dess solglasögon med saknat öga och påsydda polisonger? Det slutar bara med trofeer. Med åren blir vi alla samlare. Alla dessa bortglömda bär på minnen. Precis som de glömt oss. Och även om jag älskar att stjäla saker från efterfester sa hatar jag att glömma. Men alla går vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0