Jadå.

När jag tänker efter riktigt ordentligt så händer ungefär det här:

1. Livet är inte alls bra. Vad skall jag göra vad skall jag bli vad skall jag tycka vad skall jag säga?

2. Fast jag bestämmer ju faktiskt själv och andra kan man ju inte göra till lags dygnet runt.

3. Jag oroar mig över ungefär två saker. Vart skall jag gå i skolan och hur skall jag hinna ta körkort. De andra sakerna kommer och går. Jag tappade bort mitt pendlarkort jag köpte i söndags för 1200 men om 50 år kommer jag att ha glömt bort det.

4. Det känns som att allt kommer att lösa sig. Bara jag kan ju göra min framtid. Det vill gärna bli bra som Klaras mamma brukar säga.

5. Lycklig igen. Lite som den framtida kvinnan. Vad som helst kan nu slängas på mig och jag kommer att ta det med en klackspark.

6. Lite överdrivet kanske. Palla glada människor egentligen. Men så farlig är inte livet ändå. Det är rätt kul.


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Alltså åååå idag pallar jag inga människor, glada eller ej :( Har gått o blivit helt jävla dundersjuk, vad heter chest infection på svenska egentligen?? Ska man gå till doktorn då o lyssna på lungorna på torsdag...kul! Så har man säkert lunginflammation då...kul! Men vad gör det när jorden går under om 16 dar. Kom och var positiv med mig Elo! Saknar dig som fan, helt sjukt faktiskt. Åker till pappa 24-27 Januari så då får du inte komma till Irland! Men det hade du inte tänkt va?? Lovar att svara på ditt mail i veckan, kroppen måste få lite vila först bara...suck! Varför händer det här alltid när man börjat på nytt jobb? Hoppas det går bra på lagret, vill veta asap om och vart du eventuellt kommer in på skola!! Pusselipuss

2012-12-04 @ 10:58:00
Postat av: Ebba

Fan vad du är grym på att skriva!! Kunde inte sluta läsa dina inlägg, riktigt bra!! :)/ Ebba

2013-05-13 @ 08:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0