Påväg emot en ny början.

Har hunnit landa i Sverige och allt det nygamla som vissa hatar men som jag just nu finner trygghet i. Barnen är glada att se mig och jag är så fruktansvärt tacksam för att de finns här för att distrahera mig. Jag orkar inte bry mig om äldre män eller att dränka tankarna i alkohol. Jag skall ta itu med mig själv nu. Visa att jag kan vara jag utan att behöva allt det andra. Jag har mål att nå och jag skall göra mitt allra bästa att komma dit. Jag skall försöka att inte vara Elin om mitt beslut och sluta halvvägs till målet. Jag skall försöka att hålla mitt ord denna gången.

Låter er veta.


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Här sitter jag och är typ onykter efter ett halv glas vin haha. Du har iaf ett långt mail på hormailen ;)

Let me know when you now.

2012-10-24 @ 23:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0