We got whole lot of money but we still pay rent 'cause you can't buy a house in heaven.

Man önskar ibland att det finns saker man kan säga. Men sällan finns det ord för känslor. Minnen kommer till ytan och flyter upp och tränger fram. Jag kan minnas den varma pälsen när jag andades mot hans hals. Jag minns hur det var att borsta den där tunna svansen. Jag minns hur han hoppade till av småsaker. Jag minns hur han alltid stannade och väntade på mig när jag trillade av. Jag minns vad hans stora ögon sa. Jag minns precis hur han höll sig för sig själv i hagen. Hur mycket jag älskade varenda hårstrå och den där magen som varje sommar blev stor som en tunna av det friska sommargräset. Jag minns hur han sprang när vi släppte honom på grönbete. Jag minns att han bara bara var min.

För mig kommer han alltid att vara nummer ett. Min älskade älskade ponny.


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Nu är jag hääääär! Fy fan vad tråkigt med Macke alltså, usch, vill inte ens tänka på hur det skulle kännas om "min" Zilke togs bort. Jäkla djur alltså, jag funderar redan ibland på hur det kommer kännas när Yoshi blir gammal och grå :( Kommer sakna dig min pingla, vi måste boka in dater så får vi ha långdistansförhållande haha! Pusspåre!

2012-10-10 @ 09:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0